среда, 17. децембар 2008.

Kako postati dobar (Feng Shui) klijent
Volim dobre klijente.
Sa njima nikada nema problema.
Ja odradim svoj posao najbolje moguće, kao i uvek.
Oni odrade svoj.
I razidjemo se, svako svom životu, kao što i treba da bude.
Oni ne traže od mene više od onoga što im kažem da je moj posao. Ne traže da budem odgovorna za detalje u njihovom domu, njihove LIČNE detalje. Ukoliko im neko rešenje ne odgovara, kažu, pa potražimo bolje.
Ne mešaju se u moj posao, ma koliko knjiga da su pročitali. Uvek mi kažu, ljubazno: ’’Ja radim svoj posao, vi radite svoj’’. Ne traže da na njih obratim ’’posebnu pažnju’’. Ne zivkaju me naknadno tražeći da im ponovim ono što su mogli da zapišu ili snime. Pažljivo slušaju, proveravaju da li su dobro čuli i ... zapisuju.
Poštuju moje vreme, verovatno zato što poštuju svoje.

Нема коментара:

Постави коментар