Promenio sam lokal...pa sam morao da se vratim na staro mesto
Dešava se da preduzetnici promene lokal u kome posluju i u kome im je posao dobro išao, pa da se suoče sa problemima, koji ih nateraju da se vrate nazad.
U ovom konkretnom slučaju, oba lokala se nalaze u jednoj istoj ulici, dugačkoj i strmoj. Vlasnika poznajem iz vidjenja, srecemo se tu i tamo i nije me konsultovao prilikom izbora drugog lokala, tako da je ovaj post rezultat iskljucivo mog zapazanja.
Naime, prvobitni lokal u kojem je dobro poslovano, nalazi se u gornjem delu ulice, gde je nagib veoma blag, dok se drugi lokal nalazi u donjem delu iste ulice, gde je nagib izuzetno strm.
Ova činjenica sama po sebi govori dosta, u prvom slučaju, Ch’i se kreće ravnomerno, dok se u drugom spušta nadole na jedan brz i moglo bi se reći silovit način.
U drugom slučaju, evidentno je da se Ch’i ne zadržava, što je neophodan uslov da bi uopšte mogla da uđe u neki lokal. Jer, ono što dovodi klijente u lokal – jeste energija, Ch’i.
Naravno, postoji još jedan faktor čiji bi uticaj teško mogla da objasnim, a i spada u kategoriju ’’malih tajni majstora kuhinje’’ i nikako mu nije mesto po blogovima, a to je odnos tzv. Ch’i Mouth-a sa samim lokalom, što je bitna stavka u svakoj ozbiljnoj analizi. Ipak, čak i ako nam taj kvalitet nije poznat, kada vidimo da je teren strm a energija previše brza, što je podstaknuto i saobraćajem, već i to je dovoljna informacija da se odluči za lokal koji se nalazi na stabilnijem mestu.
Stabilan tok Ch’i = stabilno poslovanje, osnovni je postulat u poslovnom Feng Shuiju.
Dešava se da preduzetnici promene lokal u kome posluju i u kome im je posao dobro išao, pa da se suoče sa problemima, koji ih nateraju da se vrate nazad.
U ovom konkretnom slučaju, oba lokala se nalaze u jednoj istoj ulici, dugačkoj i strmoj. Vlasnika poznajem iz vidjenja, srecemo se tu i tamo i nije me konsultovao prilikom izbora drugog lokala, tako da je ovaj post rezultat iskljucivo mog zapazanja.
Naime, prvobitni lokal u kojem je dobro poslovano, nalazi se u gornjem delu ulice, gde je nagib veoma blag, dok se drugi lokal nalazi u donjem delu iste ulice, gde je nagib izuzetno strm.
Ova činjenica sama po sebi govori dosta, u prvom slučaju, Ch’i se kreće ravnomerno, dok se u drugom spušta nadole na jedan brz i moglo bi se reći silovit način.
U drugom slučaju, evidentno je da se Ch’i ne zadržava, što je neophodan uslov da bi uopšte mogla da uđe u neki lokal. Jer, ono što dovodi klijente u lokal – jeste energija, Ch’i.
Naravno, postoji još jedan faktor čiji bi uticaj teško mogla da objasnim, a i spada u kategoriju ’’malih tajni majstora kuhinje’’ i nikako mu nije mesto po blogovima, a to je odnos tzv. Ch’i Mouth-a sa samim lokalom, što je bitna stavka u svakoj ozbiljnoj analizi. Ipak, čak i ako nam taj kvalitet nije poznat, kada vidimo da je teren strm a energija previše brza, što je podstaknuto i saobraćajem, već i to je dovoljna informacija da se odluči za lokal koji se nalazi na stabilnijem mestu.
Stabilan tok Ch’i = stabilno poslovanje, osnovni je postulat u poslovnom Feng Shuiju.
Нема коментара:
Постави коментар