петак, 12. новембар 2010.

Zašto ne mogu da odgovorim na vaša pitanja onako kako biste vi to hteli?

Verujem u to da mi ljudi postavljaju pitanja sa razlogom.
I verujem u to da im nešto treba od mene, inače mi se ne bi obratili.
Znam i da su neki samo radoznali, iako verujem da čak i ispod radoznalosti mora da postoji nešto što čoveka vuče ka tome da traži rešenje ili odgovor.
Kako god da je, bude mi iskreno žao što ne mogu da odgovorim na mnoga pitanja, onako kako oni koji su ih postavili misle da treba. Ili kako očekuju.
A zašto ne mogu da odgovorim?
Primer je sledeće pitanje:
Draga Snežana, hteli bi da primenimo Feng shui u kući. Da li bi mogla da nam odgovoriš kako bi tebalo da se uredi prostor da bi se otklonili postojeći poblemi vezani za pronalaženje stalnog posla, negativan odnos okoline i kolega prema nama i privlačenje bračnih prilika (za ćerke).
Šaljemo nacrt prizemlja i potkrovlja.
Naši kua brojevi su: otac 3 ( 10.07.1952.)
majka 1 ( 21.02.1959.)
najstarija ćerka 2 (05.08.1978.)
srednja ćerka 6 (03.06.1982.)
najmlađa ćerka 9 (27.04.1985.)
Kuću smo napravili avgusta 1998.god. Ulazna vrata su u pravcu JZ, 217°. Potkrovlje nije do kraja podeljeno i nameštaj je tu privremeno raspoređen. Planiramo da potkrovlje podelimo kao u nacrtu :“Future plan". Da li možeš da nam daš i neki savet vezan za ovu podelu.
Hvala unapred, XxX
Pitanje je naizgled krcato potrebnim informacijama.
Osoba mi se zaista korektno obraća, osim preranog prelaska na TI (pitanje dogovora, zar ne?).
Na ova ljubazna pitanja ne mogu da odgovorim iz sledećih razloga:
- informacije nisu dovoljne da bih stekla kompletnu sliku o prostoru;
- bilo bi neozbiljno i neprofesionalno da dam odgovor, sa obzirom na to da nemam kompletnu sliku o prostoru;

Iako se čine dovoljnim, sve navedene informacije iz pisma zapravo nisu dovoljne, zato što i dalje ostajem u dubokom neznanju o zgradi-kući u pitanju. Koja je prednja orijentacija zdanja? Kako smo došli do te orijentacije? Jer, znate, neke zgrade imaju i duplu orijentaciju, a orijentacija ulaza ne mora da se poklapa sa prednjom orijentacijom zgrade.
Zatim, ja ništa ne znam o poziciji kuće i tome šta se nalazi unaokolo pa stoga ne znam ni kako to utiče. Lako se može desiti da se, negde napolju, nalazi nešto što stvara problem unutra, te da zbog toga u teoriji povoljna oblast, u praksi postaje – loša.
Zatim, tu je Ba Zhai i praktična primena ove metode. Uskladiti lokaciju i pravac, tako da ne dođe do konflikta (elemenata). Koji može da stvori mnoge probleme. Pošto nemam nikakvu ideju o lokacijama i pravcima u prostoru, niti o tome šta ih spolja podržava ili blokira, ne mogu ni da odgovorim na pitanje.
Iz pisma je jasno šta se od mene očekuje; ali je iz mog odgovora jasno da ja to očekivanje ne mogu da ispunim.
To je problem u životu.
Mi zaista retko možemo da pružimo drugima ono što oni žele.
A znanje?
Znanje ograničava i – obavezuje.
Budi u čoveku ozbiljnost i poštovanje prema klijentima.

Нема коментара:

Постави коментар