петак, 16. јануар 2009.

Crvena boja u kuhinji i ostali detalji
Moj svakodnevni feng shui život je pun iznenadjenja. Ne prođe dan a da u kontaktu sa ljudima ne saznam nešto novo, neki pikantni detalj iz domena moje profesije.
Imam problema sa težinom, stalno sam gladna. Čula sam da crvena boja u kuhinji podstiče apetit, da li je to tačno?
Gde da kupim ribu arowanu?
Čuo sam da kalendar ne smem da držim u dnevnoj sobi?
Šta da radim sa patkama, kupila sam ih od jedne žene?
Hm..., počeću od kuhinje. Najvažniji element kuhinje jeste ŠPORET, koji treba da bude u dobroj lokaciji (matematika i nacrtna geometrija) i da gleda ka povoljnom pravcu (kompas, izviđačko znanje, moja poslednja knjiga). Ukoliko je to OK, onda boja skoro da nije važna. Kada se radi profesionalna feng shui konsultacija, onda se iskontrolišu SVI aspekti stanovanja. Kuhinja je deo priče, i nikako nije istrgnuta iz nje. Tako da je pitanje crvene boje za kuhinju OPŠTE pitanje i kao takvo ne zaslužuje moju pažnju. Zato što mene interesuje LIČNO.
Gde se može kupiti riba arowana, ne znam, i ne interesuje me. Da, ne držim ribe u stanu. Imala sam do selidbe kornjaču, volim kornjačice i nameravam sebi da uzmem jednu. Zato što ih volim, ne zbog feng shuija. A za one koji žele da postave water features u svoj prostor, treba da znaju da se to radi na određen, povoljan dan. Koji nije opšti povoljan dan (iako treba da bude i opšte povoljan), već lični. I ima veze sa samim stanom i određenim delom prostora (ne, nije desni ugao, nema veze sa tim opštim stvarima).
A patke i uputstvo za upotrebu? Pa, imate ga na internetu! I ne, ne držim patke u stanu, hvala lepo na pitanju. Imam samo jednu lepu figuru Bude, koju sam donela sa Balija. I imam metalnu pagodu koju sam donela iz Singapura, koja mi se naprosto – dopada.
A kalendar držim. Gde? Pa tamo gde mi je – potreban!

Нема коментара:

Постави коментар