петак, 16. јануар 2009.

Pitanje slike u kupatilu
Najmanje jednom nedeljno, preko interneta ili telefonom, ljudi mi postavljaju razna pitanja.
Većina tih pitanja zadire u domen ličnog izbora tih ljudi (Kakvu mi sliku preporučujete za ...?)
Obično iznose zamornu gomilu detalja koji meni ne znače ništa (Moje kupatilo se nalazi u istočnom sektoru jugozapadnog stana, sa ..., i ..., na ...?), i zato pokušavam da ih prekinem na samom početku. Pitanje odabira slika je stvar vašeg ličnog izbora., tada kažem. I nije moje da ja odlučujem o tome. Ja ne poznajem ni vas niti vaš prostor i bilo bi neozbiljno i neprofesionalno da uopšte odgovaram na takva pitanja. Ja se takvim detaljima ne bavim. Mene interesuje velika slika, celovitost vašeg prostora. Tako da mi je zaista žao, ali ne mogu da vam pomognem.
Najčešće, i ne čuju šta pričam, niti ih interesuje neko stvarno objašnjenje, pa više puta ponavljaju svoja pitanja, očekujući odgovor koji bi ih zadovoljio. Neki put se naljute, zamenjujući moju profesionalnost i iskrenost za nešto potpuno suprotno.
Bude mi i žao što su razočarani, ali ne smatram da sam odgovorna za tuđa očekivanja. Edukovati ljude je težak zadatak, a najteže je objasniti laicima šta su to opšta mesta a šta je individualna konsultacija. Literatura je puna opštih mesta, kao i internet. I da, ima tih opštih mesta dosta i u mojim knjigama. A sve ono ostalo? Pa, dođite na seminare!

Нема коментара:

Постави коментар