петак, 16. јануар 2009.


Kinesko-srpske narodne priče za Novu godinu i ostale praznike
Svake godine oko novogodišnjih praznika, bivaju mi postavljana pitanja koja ne spadaju u domen profesije kojom se bavim. Tako npr. nedavno, dobila sam poziv od trudnice koja me je pitala da li da se seli. Čula je, navodno, da je ’’loš feng shui’’ kada se trudnica seli.
Hm..., rekoh, Ja o tome ne znam ništa.
Stvarno?, pita ona. Ali vi ste ta i ta..., zar ne?
Da, da, jesam., kažem.
Onda ponovi pitanje. Pa ja ponovim odgovor. Pa mi onda kaže:
Kakav ste vi to onda stručnjak kada ne možete da mi odgovorite na to pitanje?
Očigledno nisam stručnjak za kineske i kinesko-srpske narodne priče.
, kažem lakonski. Samo sam za klasični feng shui, a tu nismo učili ništa o selidbi trudnica. Učili smo o datumima i energiji Ch’i.
Malo cuti, pa kaze: Cula sam za to. Dajte mi onda datum.
O, to je sve već na internetu., odgovaram.
Pa, da li onda da se selim?, pita.

Нема коментара:

Постави коментар