среда, 6. јануар 2010.

Feng Shui - True or False?


Moram da priznam da u širem okruženju još nisam srela majstora tradicionalnog Feng Shuija.
Doduše, kod nas je sve moguće, pa tako neki ljubitelji veruju da su majstori Feng Shuija, drže višegodišnje seminare, izmišljaju biografiju... Da, zaista, neki čak veruju da su ’’radili’’ Feng Shui konsultacije Donaldu Trampu, da su doktorirali i magistrirali sve i svašta pa i FS...
Žao mi je neki put što sam deo takvog miljea u kome ljudi serviraju laži umesto znanja.
Žao mi je i kada čujem da im neki drugi ljudi veruju.
I žao mi je kada vidim da neko stoji, već godinama, na istom mestu i vrti jednu te istu, dosadnu i praznu priču.
Žao mi što gubimo kontakt sa autentičnim, što žrtvujemo autentičnost radi ... čega?
Novca? Slave?
?
Na kraju dana, svi mi ostajemo sami sa sobom.
I dođe vreme, pre ili kasnije, kada treba stvari nazvati pravim imenom.
Ako se to ne učini (nazivanje stvari pravim imenom), sledi truljenje i kvarenje.
Tako nešto ne želim nikom!

Нема коментара:

Постави коментар