уторак, 6. април 2010.

Feng Shui Q & A

Feng Shui pitanja ... i odgovori
Q1. Pročitala sam dosta tekstova o primeni feng shui-ja, ali je veliki broj kontradiktornosti.


A1. Tacno, secam se vremena dok sam jos i sama ucila iz knjiga. Materija je zaista obimna, pisu je ljudi koji su ucili iz raznih izvora, mnogi klasici jos uvek nisu prevedeni na engleski (a kamoli na neki drugi jezik); cak i da su prevedeni, pitanje je da li bi neko bez majstora mogao sam da ih protumaci. Moj vam je savet da trazite ili strucnu pomoc - konsultaciju, ili da pohadjate kurs. To je ocigledno jedini nacin da se razumeju razliciti sistemi i njihova paralelna primena.
Moje iskustvo, nakon mnogo godina ucenja, jeste da su u SVIM knjigama izostavljeni veoma vazni detalji, koji materiju osvetljavaju. To je kao neki kodeks majstora, da se takve stvari mogu samo nauciti u zivom kontaktu.
Druga je stvar sto neki autori ne pozmaju dovoljno materiju te ubacuju razne stvari u folder kome daju naziv ``feng shui``. Uvek trazite odgovore u KLASICNOM feng shuiju. Tu nema greske, ukoliko ste spremni da ucite, naravno...

Нема коментара:

Постави коментар