петак, 21. август 2009.

Konkurencija ili kompetencija?

Pre neki dan sam videla da se /napokon/ kod nas pojavio još neko ko se profesionalno bavi feng shuijem. Nisam mogla sa site-a da zaključim da li se radi baš o tradicionalnom feng shuiju ili mixu, ali sam zaključila da je stav profesionalan, i da znanje postoji. Postoje i sertifikati da je osoba zaista pohađala to za šta se izdaje /za razliku od nekih, koji svoje tvrdnje zasnivaju na izmišljotinama/.

Što me je obradovalo!

Ne smeta mi konkurencija, naprotiv.

Ono što mi smeta, naiskrenije, jeste neznanje mnogih koji se predstavljaju kao majstori i plašim se da oni stvaraju lošu sliku ne samo o (tradicionalnom) feng shuiju već i o svima nama ovde. A plaši me i to što mnogi koje znam stoje na istom mestu, već godinama. Umesto da od mene, ili od nekog drugog, zatraže još malo znanja /ili supervizije/ da bi zaokružili postojeće. Da ulože novac koji su zaradili u pravo, sistemsko znanje, kakvo postoji u tradicionalnom feng shuiju.

Neke stvari naprosto nisu za knjige; to dobro zna i L. Too /na koju se mnogi oslanjaju/, koja npr. nigde ne kaže važnu informaciju: da se Ba Zhai /istočne i zapadne kuće/ NE primenjuje na poslovni prostor.

Da ne dužim, ne moramo biti isto da bi se poštovali.

Najvažnije je da znamo šta radimo i da dobro obavljamo svoj posao.

Zato, glasam za zdravu i pametnu konkurenciju!

I pozdravljam je, rado.

Нема коментара:

Постави коментар