недеља, 27. септембар 2009.

fengshuicentar@hotmail.com


Uticaj kuće: procvat ili bankrot?

Nije lako pronaći ’’idealnu’’ kuću.
Ovaj zadatak je težak čak i bez zahteva klasičnog feng shuija. Sa njima, postaje još teži!
Traženje idealne kuće u gradu, pa čak i u predgrađima, uvek je zahtevnije nego isto to u seoskom okruženju.
Zašto?
Pa, zato što se u gradu povećavaju ograničenja koje smo prinuđeni da poštujemo.
A kada kažem ’’ograničenja’’, tada ne mislim samo na ograničenja koja neizostavno nameće primena Feng Shuija, već pre svega na ograničenja koja se odnose na promenu rasporeda prostorija, relokaciju ulaza, prozora i drugog. Nekada je poželjne promene nemoguće izvesti već i zbog samog okruženja /ne želimo da nam dnevna soba ’’gleda’’ na jedan metar udaljeno kupatilo susedne kuće, itd./, ali isto tako i zbog tekućih zakonskih propisa.
Pre neki dan sam prolazila pored jedne kuće u Zemunu, čijoj sam vlasnici pre mnogo godina dala nekoliko saveta. Tada sam joj rekla ključnu stvar, koja je opisala sve što se kasnije događalo. ’’Ova kuća nije za stanovanje’’, rekla sam joj. ’’Više je za restoran, sa vidikovcem’’. Svoje zapažanje nisam iskazala da bih je onespokojila, već zato što je odabrala kuću na vrhu brda, sa dominantnom energijom Vatre, koja odgovara restoranima /i to onim boljim!/. Mogućnost intervencija na terenu je bila blizu nuli, zato što je oblast zaštićena, jer tako nalažu - propisi.
Rekla sam joj i sledeće: ’’Čak i restoran bi ovde teško poslovao neko vreme, ukoliko se ne bi nešto poradilo sa tim da se stabilizuje ovaj deo uzvišenja. Ukoliko se ne bi ništa preduzelo, tokom narednih nekoliko godina, ova bi kuća upila mnogo energije, umesto da je da. To neizostavno donosi razne probleme, pre svega novčane’’.
U to vreme, njen posao je cvetao. Kuća je bila kupljena, radovi su počeli a vlasnica se jako radovala budućem useljenju.
Međutim, nakon par godina, desilo se ono što sam i predvidela: vlasnica je bankrotirala!
Bilo mi je jako žao kada sam čula da je njen posao u velikoj meri krenuo silaznom linijom, tako da je morala da se prebaci u jednu podrumsku prostoriju. Zbog teške situacije, morala je da proda čak i kuću u Zemunu.
Ne znam gde sada živi, ali je dobro što je izašla iz te kuće!
Neke kuce uticu BAS mnogo.

Нема коментара:

Постави коментар